2015. március 17., kedd

E heti izgalmak...

ITT lehet játszani
Eredetileg csak annyit akartam mondani, hogy még ma és holnap várom a SVEJK VAGYOK című előadás belépőjegyeiért folyó játék helyes megfejtéseit, aztán úgy döntöttem, hogy pár szót megér a hét többi rendezvénye is…

Szóval ma délután, vagyis március 17-én 17 órakor nyílik meg az Alapiskola Kármán-termében a losonci református templomról szóló kiállítás, amelyet Böszörményi István állított össze.

Csütörtökön, azaz március 19-én, ismét irány a Kármán-terem, Farkas Ottóval lehet ott beszélgetni a műveiről szintén 17.00 órai kezdettel.

Aki még nem látta, az ne szalassza el a losonci Kármán József Színház könnyed produkcióját szintén csütörtökön, de 18.00 órai kezdettel a Lehár Kávéházban, amely a DALOS ÉTLAP címet viseli. Mivel a helyek száma erősen korlátozott, nagyon ajánlott még ma és holnap asztalt foglaltatni Csák Istvánnál a 0905 11 33 77 telefonszámon.

Aki pedig szereti Mikó Istvánt, és szeretné őt élőben is látni a losonci B. S. Timrava Színház színpadán, ráadásul szívesen megspórolna min. 14 eurót is, annak szíves figyelmébe ajánlom aktuális JÁTÉKUNKAT, ahol három szerencsés nyertes páros belépőjegyeket nyerhet a SVEJK VAGYOK című előadásra.
Sorsolás a Dalos étlap végén csütörtökön, mindenkit szeretettel várunk!

(érdemes a színessel jelölt szavakra is kattintani)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése