2015. május 24., vasárnap

Programajánló május 25-31.

a tegnapi eső után...
Piros pünkösd napján… végre kisütött a nap, itt az ideje beírni a naptárba a következő napok programját!

Magyar-szlovák koprodukcióban készült film a Délibáb, hétfőn, május 25-én 17.00 órától látható a losonci Apolló Moziban. A filmben több komáromi színész is látható… Jegyek 4 euróért kaphatók.

Aki szeret színházba járni, és szereti Molier vígjátékait, az ne mulassza el május 26-án vagy 27-én megnézni Salgótarjánban a Zenthe Ferenc Színház legújabb bemutatóját Koltai Róbert főszereplésével. A képzelt beteg című előadás jegyeiről a színház pénztárában ajánlott előre tájékozódni!

Ha mégsem jutna el színházkedvelő olvasónk a tarjáni előadásra, szíves figyelmébe ajánlom Rimaszombatot is, ahol a Radosinai Színház (szlovák nyelvű) előadása tekinthető meg május 27-én (szerdán) 19.00 órai kezdettel. Jegyek elővételben 13 euórért, a helyszínen 15 euróért kaphatók.

A Nógrádi Múzeum és Galériában csütörtökön, május 28-án délelőtt 10.00 órakor nyílik a Szabó Gyuláról elnevezett rajzverseny műveiből kiállítás. A város által rendezett megmérettetés idei témája a sport volt. A kiállítás június 14-ig tekinthető meg.

Füleken május 30-án (szombaton) gyermeknapot tartanak. A Szabadság téren délelőtt 10.00 órától kezdődő rendezvény részletes műsora ITT olvasható.

Losoncon vasárnap, május 31-én 16.00 órára várja CSIRIBIRI Játszóház a kicsiket és nagyokat a Magyar Kulturális Központba. Mács Katalin fog népi játékokat tanítani egy kis tánccal, Hajdók Hajnalka pedig quilling – azaz papírcsíktechnika - foglalkozást tart majd.

És akkor ahogy ígértem, egy kis betekintés a júniusi műsorba: június 1-én hétfőn ismét találkoznak a könyvtárban, akik a könyveket szeretik, 17.00 órától mindenkit szeretettel várnak egy kellemes, baráti beszélgetésre.

Június 7-8-9 lesz látható 19.00 órától a losonci B.S.Timrava színházban a „kármánosok” idei bemutatója a Bertold Brecht művéből készült Berlini liliom. Jegyek már 5 euróért kaphatók a Phoenix Könyvesboltban és a MIC-ben. (A héten pedig a blogon is nyerhetők!)

Június 12-én Szabó Gyula születésnapja alkalmából tartanak egy kis ünnepi megemlékezést az Emlékházban 17.00 órától.

Június 19-én pedig a rozsnyói Kaltenecker Sörfőzde kézműves söreit kóstolhatjuk majd 7 euróért szintén a Szabó Gyula Emlékházban 17.30 órai kezdettel.

Ennyi a jövő heti műsor és a rövid júniusi kitekintés. Előkészületben van egy újabb városnéző séta és egy magyar buli is, ezekről majd időben hírt adok! Mindenkinek kellemes hetet kívánok!

(a színessel jelölt szavak alatt rejtőznek a titkok!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése