2015. szeptember 6., vasárnap

Programajánló szeptember 7-13.

Itt van az ősz, itt van újra… Ideje lesz megbarátkozni a gondolattal, hogy elmúlt a nyár, bár én szívem szerint továbbra is kitartanék a nyári hosszú napsütéses napok mellett.

Aki ma délután sétára indulna, az nézzen ki a parkba, az egykori STRAND környékén 16.00 óráig van kiállítás és beszélgetés Losonc egykori fürdőhelyéről.

Hétfőn, szeptember 7-én délután 17.00 órától a Nógrádi Könyvtárba várnak minden érdeklődőt, ezúttal Darkó Istvánról lesz szó, Puntigán József mesél róla.


Csütörtökön, szeptember 10-én a losonci Magyar Kulturális Központ is megnyitja kapuit, 17.00 órától Böszörményi István tart vetítéssel egybekötött előadást: a SZECESSZIÓ és Lechner Ödön lesz a téma.

Aki még nem evett az idén finom szilvásgombócot, az ne legyen rest, és látogasson el szombaton, szeptember 12-én Panyidarócra, ott ugyanis az I. Palóc Napok keretén belül szilvásgombóc főző versenyt is tartanak, sok egyéb program mellett.

Ne feledkezzünk el közben a buszos kirándulásról sem, szeptember 9-ig lehet jelentkezni a Hatvanba és Budapestre induló csapatba. Bővebb infó ITT.

Közben megtudtam, hogy szeptemberi városnéző sétánk szeptember 19-én szombaton várható a délutáni órákban, az útvonal még alakul, ennek megfelelően a találkozás helye sincs még pontosítva, amint kiderül, közzéteszem.

Ne feledkezzünk meg a különböző kiállításokról sem: a városházán régi képeslapokat tekinthetünk meg a hónap végéig, a Nógrádi Könyvtárba közben egy vándorkiállítás érkezik, témája a Biblia, szeptember 25-ig tekinthető meg.

A Nógrádi Múzeum és Galériában szeptember 20-ig láthatjuk a XXVII. Nemzetközi Kerámia Szimpózium idei munkáiból készült tárlatot, a Szabó Gyula Emlékházban pedig szeptember 25-én nyílik majd új kiállítás, ezért a jelenlegi Koszorúk és szárnyak kiállítás már csak szeptember 11-ig látogatható.

Füleken a Városi Honismereti Múzeumban egészen október 16-ig tekinthető meg a Mesterségek művészete című kiállítás, amelyen régi mesterségek jelenlegi művelői állították ki munkáikat.

Szeptemberben két éves lesz a blog, ennek örömére egy kis meglepetéssel készülök, ígérem időben minden kiderül!
Kellemes napokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése