2015. október 7., szerda

A blogszülinapi játék nyertesei

Nagyon, nagyon, nagyon örülök minden kedves szónak, amit a blogszülinapi játék hatására a losonci anziksz olvasói megosztottak velem, egyúttal szeretettel köszöntök minden egyes olvasót és az oldal kedvelőjét a közösségi oldalon, aki mostanság keveredett ide. Remélem mindenki talál érdekes olvasnivalót, érdemes belenézni a tartalomjegyzékekbe is (a jobb oldalsó sávban).


Először szemezgetnék a beérkezett gondolatokból (rövidített változat):

Szeretem a losonci anzikszot, mert csak itt jutok megfelelő tájékoztatáshoz a Losonc környéki eseményekről.
Balázsné - Kelemen Mária

Én elsősorban programajánlóként olvasom, itt tudtam meg a gazda napokat például, ki is szaladtam megnézni. Volt kolbász, papagáj, postagalamb – egy szó mint száz megérte.
A könyvajánlóról jutott eszembe, hogy engem érdekelne más emberek milyen könyvet olvastak el legutóbb ami mély hatást gyakorolt rájuk és miért.

Bella Lívia

Én csak tegnap lettem olvasója, mert egy ismerősömön keresztül megláttam. Mivel ipolytarnóci születésű vagyok és 25 évig ott laktam közel voltunk Losonchoz, így sikerült egy párszor eljutni városukba. Szeretem a Kármán József Színház színészeit. Fél mondatot nem is tudok: jó kis város, jó programokkal! :) Boldog születésnapot a blognak, még jó sokáig írják!
Figuráné Zupkó Izabella

Nagy űrt tölt be a mai losonci kulturális életben. Kedves Éva, ne vegye el a kedvét a további munkától, hogy nem sok visszajelzést kap. Vagyunk egy páran, talán nem túl sokan, de annál nagyobb lelkesedéssel és figyelemmel olvassuk írásait, vagy kapcsolódunk be a játékokba.
Sabatsky Erzsébet

- ki miért olvassa a losonci anzikszot
tetszenek a friss információk, ha lemaradok valamiről, mindig utána tudok olvasni
    - vagy miről szeretne olvasni
ami Losoncon történik, múlt, jelen jövő, emberek tettei, életei, történetei
    - vagy milyen rendezvényekre menne el szívesen
hirtelen nem is tudom...talán könyvbemutató, színház... kézműves csoportok...
Popovics Andrea


Csak azt sajnálom, hogy nem kerültem kapcsolatba korábban az oldallal, így elszalasztottam több információt, könyvajánlatot, műsort :) szóval ezeket mind-mind hasznosnak tartom, mindenki szemezgethet kénye kedvére, mi is érdekli, szerintem összetartja egy kicsit azt a maroknyi művelődni szándékozó magyart  a környéken. Hajrááá, csak így tovább!!
Benedek Viktória

Azért olvasom, mert mégha külföldön is élek, az otthoni történések érdekelnek.
Vágó Krisztina (Kozlík Sofiának ajánlotta fel esetleges nyereményét)

Több okból is olvasom: szeretek játszani, volt már hogy " bejött" a könyvajánlat, a városnéző sétákra is elmegyek, hacsak lehet.
Mánya Márta

Azért, mert habár elkerültem szülővárosomból, jó hallani, mi zajlik kulturális téren...
Benedek Attila

A nagyon széles programok miatt mindenkinek csak ajánlani tudom a Losonci anziksz rendezvényeit, amelyből engem eddig a Kaltenecker sörkóstolós esemény – mondjuk magamat ismerve nem nagy csoda, hogy pont ez fogott meg, amelynek reméljük hamarosan lesz folytatása egy téli sörkóstoló formájában az időszakhoz illő sörkülönlegességek mellett. 
Tomáš Breštianský

Mert a hónap elején jó számba venni, mennyi kulturális rendezvény lesz a környéken; mert az FB nem mulaszt el emlékeztetni is erre (akár többször is)... s így nagyon nehéz "elfelejteni"; s azért is, mert szeretek játszani.
Hajdók Hajnalka

A Losoncianziksz blog létrehozása egy fantasztikus ötlet volt. Ez a kezdeményezés a mai napig tele van ötletekkel, hogyan lehetne a környékünkön élő magyarságot aktivizálni. Noha ez sokszor nagyon nehéz feladat, mivel az emberek rettentően elkényelmesedtek. De amint figyelem a dolgokat, egyre több lett a kedvelő és az akciókra ellátogató emberke. Sőt, a blogot Nógrád-megye határain túlról is figyelemmel kísérik.
Shoony

Ki miért olvassa a losonci anzikszot? Mert értékes, érdekes és szeretem a fogalmazó írás stílusát.. ja és mert magyarul van
- miről szeretne olvasni - helytörténet, aktualitások, főzési hagyományok......már mobilon fényképeztem is kettő darab specialitás elkészítését, csak még nem juttattam el hozzád.

Szabó Klára

(A fentiekből is látszik milyen jó dolog, ha időben kiderülnek a programok időpontjai, helyszínei és egyáltalán a programok - mondom ezt a szervezőknek, akik bizonyára olykor melegebb tájakra kívánnak, amikor sokadszor is rákérdezek náluk a programokat érintő információkra. Természetesen még az előző hónap vége előtt, hiszen másképp nem születhetne meg a havi előzetes programajánló.)

De térjünk rá végre a nyertesekre.
Mutatom a játékosokat. Balra két oszlopban a tortáért indulók nevei olvashatók, jobbra pedig a borkóstolós jegyek iránt áhítozók.

Balra 12 fő a tortáért, jobbra 5 fő a jegyekért

Hogy ne mindig én, vagy a random oldal sorsoljon, felkértem blogpartneremet, Barta Majoros Kingát a Masszázsszalonból (aki május óta türelmesen várja, hogy valaki végre a masszázst válassza majd a Láncreakció című játékunkban), hogy találkozzunk és sorsolja ki ő a nyerteseket. A helyszín egy losonci cukrászda - ha már blogszülinap be is sütiztünk - a cédulák összehajtva láthatók. Előbb a TORTA nyertesét sorsoltuk.

12 cédula a nevekkel összehajtva

Kérem szépen, Kinga az alábbi nevet tartalmazó cédulát sorsolta ki:

A TORTA nyertese: BENEDEK VIKTÓRIA!

Második körben a Borkóstolóra szóló 2 db jegy tulajdonosát sorsoltuk ki az alábbi 5 közül:

Az 5 esélyes név cédulákon a borkóstolós jegyekért

Ismét Kinga választott az összehajtogatott cédulák közül, a nyertes tehát:

A 2 db jegyet a pénteki BORKÓSTOLÓRA tehát HAJDÓK HAJNALKA nyeri!

Mindkét nyertesnek szívből gratulálok! A többieknek köszönöm a játékot, a kedves szavakat, a losonci anzikszra fordított idejüket és a támogatást!
Ez a blogszülinapi játék és a beérkezett gondolatok új energiákkal töltöttek fel, ha csak tőlem függ majd, jövő ilyenkor megünnepeljük a losonci anziksz harmadik szülinapját is!

Hála és köszönet mindenkinek!
Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése