2016. február 17., szerda

Könyvajánló 119

A losonci anziksz és a Phoenix Könyvesbolt és Antikvárium e heti könyvajánlójában először egy kismamáknak szóló kézikönyvet mutatunk be, majd a blog és a Phoenix Lutetia Polgári Társulás városnéző sétáiról megjelent füzeteket. Lássuk előbb a könyvet:

Gina Ford 
Kiegyensúlyozott Babák és Nyugodt Mamák kézikönyve
Twin Média Kft, 2006

A magabiztos és gondmentes gyermeknevelés titkai

Már nőtt a pocakom, amikor egyik kedves - szintén várandós - barátnőm mesélt nekem Gina Ford könyvéről és a Ford "csoda-módszerről". Először kicsit hitetlenkedve hallgattam a beszámolóját, de amikor később elmentünk hozzájuk, hogy meglátogassuk az akkor 2 hónapos babájukat, teljesen elámultam azon, amit láttam. A kis Elsa óramű pontossággal álmosodott, majd aludt el a szobájában, mi felnőttek pedig nyugodtan élvezhettük a baráti vacsorát. Kisbabám, Richárd megszületése után a könyv útmutatásait használva, nekem is könnyedén sikerült a napi ritmust kialakítani. Gina Ford könyve minden kérdésre azonnal választ ad, ezzel hihetetlen biztonságot adva a kezdő és a már gyakorlott anyukáknak is. A módszer bár szigorú - én is először megijedtem tőle - de biztosan tudom, hogy megéri belevágni, mert az útmutatások és a tanácsok alapján minden szülő ki tudja alakítani a baba és a saját igényeinek legmegfelelőbb napi időbeosztását!

A mamáknak szóló kiadvány 9,50 euróért vásárolható meg a Phoenix Könyvesboltban.

Az Anziksz élőben - városnéző séták füzeteiből eddig összesen 10 rész jelent meg. 

Városnéző séták 1-5

Városnéző séták 6-10

A Phoenix Könyvesboltban jelenleg a 6-10 rész lapozható át, de rendeléseket felvesznek akár az egész kollekcióra is. A füzetek darabja 1,50 euró, 5 rész kedvezményesen 6 euróért vásárolható meg.
A füzetekben a séták útvonalának egyes állomásain elhangzott kibővített ismeretanyag található, sok-sok fényképpel illusztrálva. A városnéző séták résztvevőinek is szívből ajánlom a füzeteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése