2016. április 25., hétfő

FEL A FEJJEL! - a nyertes

Amint azt a héten többször elmondtam, tegnap éjfélig vártam a helyes megfejtéseket a FEL A FEJJEL! játékunkkal kapcsolatban.
Úgy látom, a történelmi épületek iránt kisebb az érdeklődés mint a virágos vagy egyéb rejtvények iránt, de ez nem baj, így is érkezett összesen 7 db helyes megfejtés! (Most mondjam azt, hogy minél kevesebb a játékos, annál nagyobb az esély a nyerésre?)

Előbb mutatom a kedvenc szürke táblámat ama fura fejjel.


Ebből kellett kitalálni az épületet, amelyhez annyi segítséget adtam, hogy a Kubinyi téren érdemes miatta nézelődni.
Kérem szépen, ez bizony az éppen felújított városháza, mutatom egy régebbi képen, lehet nosztalgiázni (a domborműből kettő is van, a tető két sarkában). ITT olvasható az ezzel kapcsolatos helytörténeti cikkünk.


Mutatok egy még régebbi képet, ezek a fejek már a kezdetektől őrzik a teret...


IDE kattintva megnézhetjük milyen napjainkban a felújított városházánk (ha valaki nem járna épp Losoncon). A fejek a helyükön vannak továbbra is :-)

Amint említettem, összesen 7 helyes megfejtés érkezett, íme a nevek:


A sorsolásra a nyereményt felajánló Katy art oldal tulajdonosát kértem fel. Stílusosan a párnák előtt fotóztam...


Kati biztos kézzel az alábbi nevet tartalmazó céduláért nyúlt (miközben természetesen nem tudta melyik cédulán milyen név szerepel):


A nyertesnek szívből gratulálok, majd összehozom egymással a hölgyeket, hogy Zsófi átvehesse a nyereményét. Egyébként ő volt az egyedüli, aki a megfejtéshez saját fotót is küldött az archívumából.

Köszönöm szépen minden játékosnak, hogy ismét bekapcsolódott a losonci anziksz játékába, hiszen nagyjából rendszeresen ugyanazok az egyének játszanak, néha többen, néha kevesebben. Aki szeretne magának egyedi párnahuzatot, az nyugodtan írhat a losoncianziksz@gmail.com címre is, szívesen összehozom Katival, de a Katy art oldalon keresztül is lehet vele értekezni.

(Szöveg és fotók: Éva, ill. losonci anziksz)
a képekre kattintva, azok nagyobb méretben nyílnak...

3 megjegyzés:

  1. :-) igazán köszönöm a sors (vagy inkább Kati) kezének. Teszenek a párnák, itt az ideje felújítani a lakást ;-)

    VálaszTörlés
  2. A nyereményemet átvettem, köszönöm szépen :-)))))

    VálaszTörlés