2016. május 12., csütörtök

Szóval... és tettel :-)

Türelmesen várom már hétfő óta a helyes megfejtéseket az éppen futó játékunkra, amelyet Puntigán Józsefnek köszönhetően indítottam a blogon, de sehonnan semmi életjel nem érkezik.
Sejtettem én, hogy valami ősrégi vasdarab miatt nem nagyon kezdenek tömeges megmozdulásba a losonci anziksz blog olvasói, de hogy tényleg ilyen nagy gondot jelentsen végigsétálni a város főutcáján, azt igazán nem gondoltam volna...
Megmutatom még egyszer ezt a valamit, amit meg kell keresni, amint írtam a város főutcáján, most azt is elárulom, hogy a naposabbik oldalon :-) Vagy az aranyosabbik oldalon... közelében... izé...


Egyébként pedig szombaton sétálunk. No nem épp a fenti valami közelében, hanem Apátfalván meg Alsó Szalatnán. Vannak ott mindenféle kastélyok, azoknak van kertjük, a kertben meg fel van írva Jászai Mari neve egy kőre. Például. De megnézzük az apátfalusi temetőt is és sok egyéb érdekes helyet, a kalauzunk Mária Adamová lesz. Mindenkit szeretettel várunk 14.00 órakor a református templomnál, vagy aki nem szeretné megnézni a felüljáróról az állomás vasúti síneit, az jöhet egyenesen 14.20-ra az apátfalusi egykori posztógyár kapujához.
Mindenkit szeretettel várunk!
Meg a megfejtést is!

2 megjegyzés:

  1. még mindig nem jöttem rá milyen célt szolgált a megfejtendö szerkezet .......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen jogos, a sétára sietve tegnap elfelejtettem megírni: lámpavas. Hogy milyen lámpát és mikor tartott, azt helytörténészeink tudnák talán megmondani... :-)

      Törlés