2017. február 6., hétfő

A JÁTÉK nyertesei

Tegnap éjfélkor lejárt a belépőjegyekért meghirdetett játékunk beküldési határideje, sőt a közösségi oldalon meghirdetett játék határideje is, így én ismét elkészítettem a játékosok neveivel a szokásos kis cédulákat és megkértem Csák Istvánt (a losonci Kármán Színház vezetőjét), hogy találkozzunk egy sorsolás erejéig. Úgy is lett...
A blogon zajló játékban csak egy egyszerű kérdésre kellett válaszolni:


A videón hallható zenével már találkozhattak a losonci Kármán József Színház nézői, melyik darabban? (Annyit segítek, hogy a bemutatója 2011. december 17-én volt és sokat táncoltunk benne...)
a. Bolond vasárnap  
b. Paraszt dekameron 
c. Egy hét a kávéházban

Vasárnap éjfélig összesen 6 helyes megfejtés érkezett:


Ebből Pista kisorsolta az első nyertest, aki 2 db belépőjegyet nyert a február 10-én, este 19.00 órakor kezdődő, Hová tegyük Rákosi elvtársat című bohózatra.


A hat cédulából az egyik a....


...szerencsés nyertes nevét rejti, aki nem más mint Sabatsky Erzsébet - gratulálunk! A jegyeket kezdés előtt a helyszínen lehet majd átvenni.
A facebookon meghirdetett játékban az előadás arra kijelölt plakátját kellett megosztani. Összesen 19 nyilvános megosztást találtam (a saját, és az ismételt megosztásokat leszámítva).


Pista ismét kiválasztott egyet az összehajtogatott cédulák közül


A nyertes pedig nem más, mint:


Mánya Márta, aki szintén 2 db belépőjegyet nyert a pénteki előadásra. Gratulálok, a jegyeket szintén kezdés előtt a helyszínen lehet majd átvenni.

 
A többieknek is köszönöm a játékot, jegyek továbbra is kaphatók a Phoenix Könyvesboltban elővételben 4 euróért, illetve rendelhetők Csák Istvánnál a 0905 11 33 77 telefonszámon,
ill. a kultman54@gmail.com vagy a losoncianziksz@gmail.com e-mail címeken.
Kezdés előtt a helyszínen 5 euróért válthatunk majd jegyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése